Ditt bloggnamn

Converse ♥

2010-04-05 / 22:18:02   Kläder & annat tjaffs

Jag älskar Converseskor! Svarta, vita, mönstrade, tyg, läder, gröna, gula, röda, höga, låga osv. Finns hur många färger, mönster och modeller som helst. Jag skulle vilja ha vartenda par som existerar. Konstigt nog har jag aldrig ägt ett par Converse, men jag ska absolut skaffa mig minst ett par.

Av dessa så är dom första, vit/röda, mina favoriter :)






Självklart finns det för dom minsta också, när jag får en liten knodd ska han/hon definitivt ha ett par :')

ursäkta mina paintskills..

Kommentarer
Postat av: elliz och elviz

-haha :D jo jag tittar på tv :D

har lagt till dig nu!:)

vad ska du göra idag?

2010-04-06/ 09:00:45
URL: http://oriez.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack tack.

Lägga till varandra på bloglovin?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS