Ditt bloggnamn

Gäspar för fullt

2010-04-17 / 10:05:28   Min vardag

Ja herre min gud vad trött jag är, helt sjukt! Vet inte riktigt hur länge vi var vakna igår, men till halv 3-3 iaf? Jag höll på att dryga nåt så fruktansvärt med Christoffer, har nog aldrig varit så dryg. Och jag låg och asgarvade åt mig själv, för jag var så jävla rolig. Haha, tur att man kan skratta åt sig själv när ingen annan gör det liksom.
Christoffer har åkt till gymmet nu, sedan ska han jobba och är hemma igen vid 21. Det känns lite trist faktiskt, men det ordnar sig nog.

Jag har inte klivit upp ur sängen än, och känner att jag inte vill det heller. Även fast jag är kissnödig så vill jag inte kliva upp. Jag orkade inte ens kliva upp för att säga hejdå till Christoffer och låsa dörren. Istället fick han låsa och sedan lägga nyckeln i brevinkastet ^^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS