Ditt bloggnamn

Hello Kitty <3

2010-04-01 / 21:31:49   Kläder & annat tjaffs

Jag gav Christoffer mitt bankomatkort innan han åkte till jobbet idag, och bad honom kolla om jag fått min "månadspeng" som ligger på 500 kr (får den av pappa). Sedan fick jag ett sms av Christoffer då han hade kollat, "1800kr!" Jag trodde först att det var ett "april april"-skämt, men det var sant. Sedan dess har jag suttit och kollat runt efter kläder, fyllt varukorgar osv.

Satt med beslutsångest hela tiden, för jag vill inte göra av med allt på en dag liksom. La in saker i varukorgen, raderade, la in nytt, raderade mer osv. Det slutade med att jag raderade allt, och la till något jag kikat på vid flera tillfällen och som jag så jääävla gärna vill ha.


Fint va? :D Jag är så nöjd med mig själv. För det är ju faktiskt till både mig och Christoffer. Beställde 2 stycken, eftersom att vi har varsitt täcke. Finns att köpa här för 349kr/st. Jag hade även rabatterbjudanden, 30% på två varor, så utnyttjade självklart det. Så istället för att betala 791 kr så betalar jag 582 kr :)

Jag ÄLSKAR hello kitty, och nu längtar jag fruktansvärt mycket tills paketet kommer!

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh gulligt med hellokitty :D

2010-04-02/ 09:11:30
URL: http://mases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS