Ditt bloggnamn

Jag slapp vara ensam på natten.

2010-04-25 / 00:14:05   Min vardag

Min älskling kom hem i tid, så jag behövde inte vara ensam och rädd mitt i natten. Var dock rädd ändå, när jag stod och diskade. Det lever ju om en hel del när man diskar, iaf när jag gör det, och jag fick för mig att det lät inne i hallen och att jag var iaktagen osv. Haha, blir så paranoid när jag är rädd.

Hur som helst, Christoffer kom hem runt 23 tror jag det var. Hungrig och sliten, så jag gjorde mat åt honom :) Sedan medan han åt så tittade vi på Family Guy, och nu har vi precis duschat. Direkt efter duschen la vi oss i sängen, tog ca 5 minuter så somnade han. Sötnos. Själv har jag bara varit vaken i prick 12 timmar nu, och är inte ett dugg trött. Men min älskling har ju tävlat idag, så jag förstår att han är slut nu. Han vann iaf i sin viktklass, så nu är han Distrikts mästare :) Grattis baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS