Ditt bloggnamn

Jehovas

2010-04-17 / 11:08:41   Min vardag

Här ligger jag lugnt och fridfullt i sängen under täcket, så plingar det på dörren. En försiktig plingning tolkade jag det som. Men eftersom att jag ligger halvnaken i sängen, och inte har någon aning om vad man kan slänga på sig så ligger jag kvar. Vill inte stressa på mig kläder, få dom åt fel håll osv, och sedan öppna dörren liksom. Så jag ligger tyst som en mus istället, väntar på ett till pling men nej. Istället kommer något genom brevinkastet, höll på att bajsa på mig, det smäller så. Jaja, efter en stund gick jag dit och kollade vad det var iaf.




Det var alltså Jehovas vittne som var här och ville surra med mig. Förlåt mig, men jag är glad att jag inte öppnade dörren. Jag tycker att sånt här är jobbigt och pinsamt, dom surrar på och där står jag med ett fejkat leende och förstår ingenting. Jag är inte troende över huvudtaget, och vet inte heller vad dom där tror på eller vad dom gör. Jaja, jag vill inte vara med och studera någon bibel iaf, och tror inte att den där karln på bilden förändrade världen och hans budskap berör mig inte. Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS