Ditt bloggnamn

Maaaassor av tankar

2010-04-27 / 10:55:16   Min vardag

Dålig uppdatering ifrån min sida dom senaste dagarna, men har inte haft något att skriva om. Vilket jag faktiskt nästan aldrig har, men förhoppningsvis blir det ändring på det inom snar framtid! Snurrar runt en massa tankar i mitt huvud just nu, många frågor men få svar. Men jag antar att jag får svar på dessa frågor snart, bara att hålla ut ^^

På torsdag åker vi till Kramfors, alltså om 2 dagar. Känns lite trist att behöva sitta på en buss i ca 8 timmar. Men jag står nog ut. Tur att min kära pojkvän är så bra sällskap. Men just nu är han inte så social, han sitter och spelar. Och nångång efter 12 ska han åka och jobba. Sedan vid 18 ska han tatuera sig, så vet inte riktigt när han kommer hem. Har iaf en jävla massa disk som jag ska hinna diska innan vi åker på torsdag, Christoffer kan ju inte diska när han tatuerat sig. Fy

Imorgon har vi varit tillsammans i 9 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS