Ditt bloggnamn

Massa jävla pant!

2010-04-22 / 23:37:24   Min vardag

Jag har varit riktigt kass på att uppdatera. Har inte haft orken, och har inte heller haft något att skriva om.
Vi var "duktiga" och samlade på oss alldeles för mycket pant, gick inte ens att öppna skåpet utan att det rasade ut. Men som tur var så fick han skjuts av Ingemar till jobbet idag, så då passa han på att panta också. Jag slapp vara med och skämmas ^^


I skåpet, innan jag sorterade det.


Sorterat och klart. Det blev en del! Stackars Christoffer som fick panta! Haha

Kommentarer
Postat av: Nath

hehe =) Det var inte dåligt, dags o panta :P

2010-04-23/ 07:49:50
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: ss

hahahahahaha XD stackarn som fick panta, finns inget pinsammare haha :D

2010-04-25/ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS