Ditt bloggnamn

Mys

2010-04-03 / 00:14:03   Min vardag

Just nu ligger jag i sängen, Christoffer spelar så jag ska se film nu. Vi såg The Box ikväll, jävligt skum film men den var ändå bra. Jag hoppade upp i taket några gånger för att jag blev rädd, och satt och var väldigt fundersam och illa till mods hela filmen. Men den var helt okej. Jag ska se Love Actually nu, vet att jag har sett den förut men minns inte alls vad den handlar om. Det lär väl komma tillbaka direkt jag slår på den. Efter filmen hoppas jag på lite mys, och sedan sova :)

Imorgon ska vi färga håret, vill egentligen färga det rött igen men med tanke på att jag fått utväxt så kommer den bli knallröd och resten av håret mörkare. Så då har jag bara ett alternativ, vilket är svart. Känns lite trist, för till sommaren vill man ju vara lite ljusare i håret. Men vi har svart färg hemma, och min utväxt dödar så svart får det bli. Det är ju inte hela världen, för det går ju att göra ljusare vid senare tillfälle om så önskas. Önskar mest av allt att jag kunde vara blond till sommaren, men mitt hår pallar inte det tyvärr. Kommer nog aldrig kunna bli blond igen utan att förstöra håret totalt, så då håller jag mig hellre till mörkt.

Jag saknar mitt blonda hår väldans mycket! Eller ja, det var typ vitt.. (a)



Nu blir det film, så jag säger godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Så söt bild =D

2010-04-03/ 17:10:06
URL: http://mases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS