Ditt bloggnamn

Nu mår jag bäst!

2010-04-10 / 21:47:45   Min vardag

Ja, jag mår sjukt bra just nu. Vill bara ställa mig och skrika "I'm the king of the world" typ. Haha, är glad som fan. Idag efter tvättstugan så gjorde vi oss i ordning och tog bussen till Christoffers päron. Vi åt middag där, beställde hem mat, och jag beställde en räksallad. Jag älskar räkor! Det var riktigt gott, satt finfint. Efter maten kikade vi på tv en stund, sedan tog vi bussen hem igen.

När vi kom hem väntade en Ben & Jerry's i frysen, toppen på moset liksom. Så vi käkade B&J's och såg två avnsitt Family Guy. Och tur som man har så blev man matad, så jag kunde vara fullt fokuserad på serien ^^ Min pojkvän är underbar.

Efter vi sett klart så renbäddade jag sängen med våra nya, nytvättade, underbart vackra Hello Kitty-sängkläder. När jag bäddat klar och stod och tittade på sängen så log jag, kan se framför mig hur fånigt det måste ha sett ut. Men helt ärligt, det fulländade min dag. Hello Kitty gör mig lycklig, och jag bryr mig inte om hur löjligt det låter.


omnomnom

Seriöst, hur vackert är inte det här? Dålig kvalla dock, för det är mörkt. Bättre bild kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS