Ditt bloggnamn

Puuh..

2010-04-07 / 17:12:21   Min vardag

Jag har precis kommit innanför dörren efter att ha varit på Konsum. Byxorna åkte av när jag kom in iaf, fy vad varmt. Och det var inte alls skönt att vara ute, kvavt och äckligt i luften. Men nu är jag hemma iaf, och har gjort något vettigt idag så jag är väl nöjd.

Christoffer är och gymmar nu, så jag väntar på att han ska komma hem. Och idag är jag på lite halvtaskigt humör, så han sa att han hade en överraskning till mig när han kommer hem för att göra mig gladare. Jag hatar överraskningar, för jag blir alltid så nyfiken. Och Christoffer berättar alltid om han har någon överraskning, och då måste jag veta vad det är annars blir jag gaaalen. Jag tycker iaf inte att man ska berätta att man ska överraska någon, för då är man ju beredd på det. Och nyfiken blir man ^^

Nu ska jag spela lite Sims tills jag tröttnar, vilket inte tar allt för lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS