Ditt bloggnamn

Sol & god middag

2010-04-25 / 13:33:47   Min vardag

Har precis tvättat håret, sminkat mig och fixat mig. Vi ska snart ta en promenad till mjölkudden för att sedan äta middag hos Christoffers päron. Potatisgratäng och fläskfilé (y) Kommer bli asnice. Och solen skiner, så det ska bli härligt med en liten promenad. Vad som händer sedan har jag ingen aning om, vi får se vad som händer.

För övrigt så färgade jag håret häromdan, svart... Haha. Vi hade en svart färg hemma sen långt tillbaka, som bara har stått och samlat damm. Och jag var så jävla less på min utväxt och ville bli av med den på en gång. Så jag färgade det svart. Tur att det snart är sommar och att håret bleks lite av solen och sånt. Och hoppas på pengar snart så jag kan köpa hårförlängning. Nu ska vi kila! Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS