Ditt bloggnamn

Söt pojkvän! :)

2010-04-07 / 18:54:21   Min vardag

Christoffer kom precis hem, hans mamma har varit på IKEA idag och hon köpte lampor till oss :) Kalasbra. Lapan i köket är sjukt ful, så det ska bli skönt att slippa den. Och vi har ingen taklampa i vardags/sovrummet utan bara två små lampor, så det ska bli gött med en taklampa så man ser något om kvällarna.

Christoffers överraskning var hur bra som helst. Han gav mig ett rosa linne och ett par leggings. Hur bra som helst, med tanke på att jag inte tog med mig några leggings hemifrån innan jag åkte hit för dom var i tvätten då. Fick med mig ett par, som var trasiga och är slängda nu. Så det är underbart att äntligen ha ett par, speciellt när jag ska på stan imorgon för att uppfylla en av mina önskningar ^^ Ni får veta imorgon vad det är. Och det rosa linnet var jättefint, babyrosa <3
Tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS