Ditt bloggnamn

Svullen läpp

2010-04-09 / 15:34:27   Min vardag

Läppen började svälla igårkväll, det gjorde mig lite smått irriterad men det är ju ingenting farligt eller så. Blev orolig till en början, men egentligen är det uppenbart att det sväller. Liksom, kabom, en nål här, lite järnskrot där osv. Självklart reagerar kroppen, så jag känner mig bara mänsklig antar jag ^^ Hoppas att det går ner någorlunda fort iaf, så jag inte behöver se ut som Kissie (trodde aldrig att jag skulle nämna henne i min blogg). Men jag vill iaf inte ha fläskläpp, inte så vackert. Men det tar ju olika lång tid för olika personer, självklart, för vissa tar det några veckor, andra några dagar. Men det löser sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS