Ditt bloggnamn

Tidsfördriv

2010-04-09 / 18:34:20   Min vardag

Vad heter du? Sandra Karlsson
I mellannamn?
Angelica
Vart bor du?
Bodde i Kramfors, men nu bor jag hos min pojkvän i Luleå :)
Trivs du där? Ja, ja och ja
Brukar du läsa horoskop? Ibland
Vad spenderar du dina pengar på? Snus och oftast onödiga saker
Senaste konserten? House of Metal i början på mars
Festar du mycket? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Alla
Brukar du bli för full? Nja, ibland kanske
Antal kuddar i sängen? 4 stora jävlar
Har du varit med i scouterna? Nej :p
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? Öhm, donken i guess
Är du allergiskt mot något? Nej
Äger du ett busskort? Har något liggandes hemma :p
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön oftast
Hur ser du ut idag? Tvålfager
Nästa mål i ditt liv? Humm.. Har massa drömmar tbh
Vad såg du senast på tv? Kollar inte på tv, kollar på datorn ^^ Och Family Guy var det senaste jag såg.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer
Vem ringde du senast? Amanda
Vad sa den du ringde? Massor
Antal timmar sömn inatt? Ingen aning
Vad innehåller din favoritnattmacka?
Haha, ingen aning

Har Du Någonsin…

Bråkat med ditt husdjur: När jag var liten kanske :p
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Näe inte vad jag kan komma på.
Är du ensam nu: Nej :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Massa olika
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Jaa

Favorit…

Rum i huset: Jag gillar att ligga i sängen iaf ^^
Typ av musik: Lyssnar på allt möjligt
Månad: Sommarmånaderna
Sten: What?

De senaste 48 timmarna, har du…

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Jaapp
Varit sjuk:
Nej
Sjungit: Ja :p
Sagt “Jag Älskar Dig”: Jaa
Velat säga till några att du älskar dem:
Har sagt det ju
Träffat nån ny person: Näe
Saknat någon: Jaa
Kramat någon: Ja

Senaste…

Låt du hörde: Minns inte vilken låt det var :p
Film du såg: Avatar
Sak du stal:
Haha, ingen aning
Maten du åt: Köttsoppa
Gången du åt en korv: Minns ej :p
människa du slog: Christoffer
stora bussresa: När jag åkte hit till Luleå
dusch: Idag
irritation: Idag det också antar jag, blir alltid irriterad :p
glass: Någon vecka sen
skjortan du haft på dig: Använder inte skjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS