Ditt bloggnamn

Yaay!

2010-04-22 / 23:51:09   Min vardag

Tidigare idag så ringde Christoffers mamma och bad han gå ner en snabbis. Alltså, ner för trappen och ut genom porten. Det visade sig att dom hade köpt en mikro till oss! Haha, vi har inte haft en sedan vi flyttade hit så det var väldigt snällt och bra. Dock så förstår jag mig inte på den över huvudtaget. Bredvid varje knapp så står det nämligen något på finska. Och i bruksanvisningen så förklaras det inte så bra heller. Och vad jag vet så brukar man mäta styrka/värme i watt, men på den här mäts det i procent? Aja, det kanske förblir ett mysterium. Nu har vi en mikro iaf! Får helt enkelt prova oss fram.


Yaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS