Ditt bloggnamn

Jag orkar inte vara sjuk!

2010-08-29 / 22:35:48   Min vardag

Nu är jag hemma i Kramfors igen efter en helg i Luleå. Bussresan var riktigt dryg, hela bussen var proppfull och det var kvavt. Nu ligger jag hemma i sängen och är sjuk.. Har ont i halsen, är täppt i näsan samtidigt som jag har rinnsnuva. Jag bokstavligt talat hatar att vara förkyld, och att vara täppt i näsan när man ska sova är ett helvete.

Imorgon har jag iaf sovmorgon till klockan tolv, känns nice som bara den. Innan dess ska jag slutföra fotouppgiften, ska bara komma på något mer att fota. Nu blir det snart en dusch, sedan ska jag lägga mig och se One tree hill och snora :( Saknar min älskling. Men Hugo blev iaf väldigt glad över att träffa sin syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS