Ditt bloggnamn

Trött var ordet!

2010-08-14 / 07:08:09   Min vardag

Har precis slängt på mig lite smink och ska göra mig klar för att gå till bussen. Jag har inte sovit en blund inatt, men jag kan ju tala om att det har varit väldigt nära vid ett par tillfällen att ögonen ville ge upp. Men, jag klarade det och jag är vaken. Får se om jag lyckas sova något på bussen, det brukar inte fungera alltför bra men..

Mamma och dom åker redan idag, så jag hinner inte träffa dom något när jag kommer hem. Trodde först att dom skulle åka i början på nästa vecka, men icke, jag blir ensam från och med att jag kommer fram tills jag åker tillbaka till Luleå ungefär, beroende på när dom kommer hem.

Jag saknar min älskling, och kommer att göra det som fan under veckan. Men jag antar att det bara är nyttigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS