Ditt bloggnamn

27/2 - såja

2010-02-27 / 14:28:09   Film & Musik

Nu är jag vaken igen, eller ja, jag har varit vaken ett bra tag. Har ätit lite frukost och sagt hejdå till Christoffer som skulle åka och gymma. Just nu sitter jag och lyssnar på hög musik, måste ha högt för annars hör man musiken från grannarna. Man hör dom hela tiden, och det är sjukt störande. Så nu får dom tillbaka! :)

Det var en kille som ringde Christoffer idag, han bor också på Tuna och har en tvåa och vill byta till en etta. Och det är inte alls långt ifrån där vi bor nu, så vi får se om jag och Christoffer kanske går dit och tittar på lägenheten. Men Christoffer sa idag att fan vad jobbigt att flytta. Och ja, det är sjukt jobbigt och det tar en stund att tömma och fylla om man säger så. Men han vill ju ha en tvåa, så varför inte? Vi får se hur det blir med det.

Ska som sagt till Christoffers mamma om ett tag, jag ska strax gå och göra mig klar. Just nu snöar det ute, så då har jag ingen lust att promenera för då blir man fläckig i ansiktet och svart runt ögonen. Så om det fortsätter snöa tar jag bussen. Dock har vi en massa pant som vi skulle behöva panta, och jag tänker inte hoppa på bussen med massa pantpåsar :p Så vi får se om jag härdar ut, får väl dra luvan över huvet eller något sånt.

Nu ska jag gå och ta en dusch, och sedan sminka mig. Sedan får jag nörda vid datorn tills det är dags att gå. Kanske uppdaterar senare, om jag inte hamnar i koma efter tacosen. Hej

Värd att lyssna på, den ger iaf mig rysningar i hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS