Ditt bloggnamn

12/1

2010-01-12 / 16:03:33   Min vardag

Vaknade runt 10 idag, hoppade in i duschen, klädde på mig och la mig i sängen och fördrev tiden innan jag skulle börja göra mig klar för att sedan gå till bussen. Men blev en massa skit så jag orkade inte göra mig klar och jag orkade inte dra på skolan. Har legat i sängen hela jävla dagen och jag är på sjukt dåligt humör för ovanlighetens skull. Är less på att vara arg hela tiden, är less på att allitd vara en jävla surfitta och är ännu mer less på att vara less. Vill aldrig mer behöva gå i skolan, vill bara ha en jävla massa pengar, flytta till Luleå och sedan skita i allt annat. Tyvär så funkar det ju inte så, och det är ingen mening att någon säger åt mig att bita ihop, det funkar inte heller. Alla kan dra åt helvete, och ta med mig på samma gång. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS