Ditt bloggnamn

19/1

2010-01-19 / 17:06:22   Min vardag

Självklart blev denna dag ett helvete bara för att gårdagen var värdelös. Vaknade imorse av världens mest störande väckarklocka som jag hade när jag var liten, stängde av & somnade om. Sedan ringde den igen och när jag satte mig upp i sängen så trodde jag att jag skulle dö, hade sån jävla huvudvärk så jag var tvungen att lägga mig ner igen. Låg och yrade ett bra tag innan jag lyckades somna om igen, sov ett bra tag. Sedan har jag bara suttit vid datorn och varit nere med Amanda en sväng. Har varit på sämst humör hela dagen, och det lär inte bli bättre heller.

Saknar Christoffer så mycket att jag inte vet vad fan vad ska göra, och vi kommer förmodligen inte ses på nästan 3 veckor.. Blir cp. Jag orkar ingenting, allt bra försvinner när jag inte är med Christoffer. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS