Ditt bloggnamn

24/1

2010-01-24 / 18:45:08   Min vardag

Snark. Har legat i sängen typ hela dagen, i brist på annat. Kanske borde ha fått fingrarna från datorn och städat, men nejnej. Var hemma hela dagen igår också, eller ja, efter att jag kommit hem från Kramfors så. Imorn är det skola igen, och jag ser fram emot den lika mycket som jag ser fram emot att vara utan Christoffer i 10 dagar till.. Om jag ändå ska behöva börja om ettan till hösten då jag tänkt flytta till Luleå så förstår jag inte vitsen med att gå i skolan nu. Enda positiva med att vara på skolan är att sitta och surra med allt folk, annars suger det. Och att man ska behöva betala 520 kr i månaden för att ta sig till och från skolan är väl inte annat än idiotiskt. Dom kan väl ändå inte förvänta sig att jag ska gå fram och tillbaka ifrån Frånö..

Hittade en ny bloggdesign idag iaf, med lite Hello Kitty :) Mihi. Nu blir det inga fler "mihi's" eller smileys, för jag är inte så glad. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS