Ditt bloggnamn

5/1

2010-01-05 / 19:57:27   Min vardag

Det var en lång dag igår, hjälpte Christoffer att flytta till sin lägenhet :) Robin och Andreas hjälpte också till. Tog ett bra tag, och det blev endel krångel. Fattades en del till sängen, så vi kunde inte lägga på madrasserna. Men som tur var så var Robins mamma i Haparanda så hon for in på IKEA och köpte den sista delen. Så till slut så fick vi ihop sängen också, och den är underbar! Själv har jag diskat, både igår och idag. Varenda tallrik, kniv, gaffel, sked, skål, panna osv osv osv. Har tagit sin tid det också, men man får ju ut något bra av det i slutändan.

Har precis stått och hackat lök & vitlök, jag och Christoffer ska nämligen göra spaghetti och köttfärssås. Första riktiga middagen i lägenheten, tjoho. Sedan ska vi sätta upp nya duschdraperiet, och imorgon kommer Andreas och ska hjälpa till att få upp hyllor, handdukshängare och så. Börjar likna något nu, och jag vill absolut inte åka hem på fredag :(

Nu ska vi laga mat, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS