Ditt bloggnamn

9/1

2010-01-09 / 20:17:00   Min vardag

Hej. Igår åkte jag hem ifrån Christoffer, hängigt som fan och drygt att åka buss. Direkt när jag klivit av bussen så kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Emma. Var "fest" där, och Cissi bjuppa på grogg. Dansade, sjöng och härjade, sedan åkte jag hem. La mig och sov direkt, helt död efter bussresan.

Idag när jag vaknade så gick jag och slog in amandas klänning eftersom att hon fyller år idag, hon blev jätteglad över den och har haft på sig den hela dagen :) Och eftersom att jag var i Luleå när jag fyllde år så fick jag min present idag istället. Fick en mini laptop :D Mycket nöjd. Har degat i sängen med datorn hela dagen, riktigt chill. Har precis duschat och sminkat mig, och nu ligger jag i sängen och väntar på att Cissi ska höra av sig. Hon och hennes pappa ska hämta mig, sedan ska vi dra på Hemköp sen hem till Cissi. Ska se film och så, mysigt som faun.

Kan ju tillägga att jag saknar Christoffer sjukt mycket, och att jag "bara" måste vänta tills fredag innan vi ses igen. Hatar att vänta, hatar att vara utan honom, hatar att sova själv. Aja, skit på er. Hej!

Du är magisk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS