Ditt bloggnamn

Så liten, men ändå så stor.

2010-07-01 / 23:51:03   Hugo ♥

Tänk att en sån liten hund kan ha så stor inverkan på livet och vardagen. Hugo har inte varit våran längre än tre veckor ens en gång, men han är redan så älskad och jag känner att det inte skulle vara samma sak utan honom. Jag känner mig mer motiverad nu när vi har honom, jag ligger inte längre i sängen hela dagarna och gör ingenting, jag är med min lilla valp dygnet runt. Jag behöver aldrig känna mig ensam, även om Christoffer jobbar sent.

Självklart kan han vara jobbig ibland också, men med det ansiktet och dom ögonen så gör det ingenting. Inte ens tre veckor, och vi har förhoppningsvis massor med år framför oss, och vi kommer att ha så roligt. We love you skrutten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS