Ditt bloggnamn

Skönt!

2010-07-27 / 00:06:11   Min vardag

Jag har precis intagit en väldigt skön position i sängen efter att ha varit ute med valparna en sväng innan det var dags att säga godnatt. Nu tänkte jag se ett avsnitt Entourage och förhoppningsvis hinna bli tillräckligt trött för att somna.

Imorgon ska vi åka och vaccinera valparna, och om jag hinner ska jag slänga mig på bussen och åka hem till Luleå. Kan tyvärr inte ta den senaste bussen hem för då blir jag tvungen att ta en taxi hem eftersom att klockan hinner bli halv ett på natten, och det har jag ingen vidare lust till.. - Så, om jag inte hinner med bussen efter att vi varit och vaccinerat hundarna så måste jag ta en tidig buss på onsdag morgon istället. Tidiga mornar gillar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS