Ditt bloggnamn

Entschuldigung

2010-06-17 / 15:42:34   Min vardag

Det är lite dåligt med uppdatering nu när vi är i Kramfors. Men det händer inget speciellt ändå, annat än att jag kliver upp runt 4-5 på morgonen och går ut med Hugo, somnar om, går ut med honom igen vid 7, somnar om, osv. Känner mig riktigt duktig som faktiskt går ut så tidigt på morgonen fastän att jag bara sovit någon timme. Men det är ju nödvändigt, man vill inte att det ska ske någon olycka i sängen, tro mig..

Jag och min käre man ska snart åka in till stan. Ska köpa biljetter till Stadsfesten och jag ska kolla om jag hittar några kläder att ha i helgen. Det är ju Kramfors Stadsfest nu i helgen, jippie.. Självaste Erik Grönwall kommer ju iaf, så något har man att se fram emot, annars är det väl inte så mycket att hurra över. Svammel svammel, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS