Ditt bloggnamn

12/3 - festbilder

2010-03-12 / 16:25:14   Fest

Just nu ligger jag i sängen medan Christoffer sitter vid mina andra dator. Tänkte ladda upp bilderna från i förrgår och sedan hoppa in i duschen. Jag och Christoffer har legat i sängen hela dagen och tittat på Efterlyst och Outsiders. Riktigt skönt att bara ligga och slappa.

Efter vi har duschat så ska vi nog börja fixa oss osv, ska på fest ikväll hos Daniel Nyberg. Men innan det ska vi nog hem till Cissi. Har inte träffat henne på flera veckor så det ska bli kul :)

Här kommer bilder från i onsdags:

Började hemma hos Linda :)

Självklart var världens bästa Christoffer med (:

Sedan åkte vi till Boman. Linda och Micke delar gossip! :o

Jag och Sandra. Haha :D

Coola tjejer!

Say what?

Linn

Emma och Linda ville inte vara med :(

Inte Oscar heller :p

Och inte Robo :(

Cricko ställer iaf upp, och han är finast :))

Sandra och Madde får avsluta festbilderna ^^

 

Nu blir det duschen, torka håret, smink & fix och lite vin på det kanske! Have a nice day :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS