Ditt bloggnamn

13/3 - hej och hå

2010-03-13 / 16:10:50   Fest

Jag och Christoffer har precis duschat och ska strax börja göra oss klar. Ska till Krille ikväll, spela lite spel och umgås, sedan vidare till Boman på fest. Vet inte om jag kommer orka dricka ikväll igen, är fortfarande bakis och slö som fan. Men det lär lösa sig efter att man fått i sig lite mat.

Mamma ska till Boden ikväll, så Christoffer ska åka med henne. Jag kanske följer med, om jag får plats i bilen, och åker hem igen med mamma imorgon natt. Hoppas jag får plats, för det hade varit guldvärt :)

Här är några få bilder från gårdagen:

Folk, hos Daniel


Hilda, Emma och Linda


Folk

Det blev typ inga bilder, men kvällen sög i stort sett. Nu ska vi göra oss klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS