Ditt bloggnamn

Beslutsångest!

2010-05-22 / 14:17:33   Min vardag

Igår träffade jag och Christoffer älsklings Marija och hängde med henne en stund. Sedan åkte vi hem, åt lite glass, och sedan drog vi till Sandra. Där spelade vi kubb och drack lite, mycket trevligt. Sedan fick vi skjuts hem av snälla Amanda :)

Nu ligger jag här i sängen och har beslutsångest. Lilla Hugo är leveransklar den sista maj, men om jag åker hem med Christoffer imorgon kommer vi inte kunna hämta honom förrän 14e juni. Så antingen väntar jag tills dess, eller så stannar jag kvar i Kramfors en vecka till, hämtar Hugo och åker hem till Luleå. Men då måste jag vara utan Christoffer i en vecka, och jag vet inte om jag orkar det.

Låter säkert hur fånigt som helst, men vi har varit med varandra varje dag i några månaders tid så för mig känns en vecka som en evighet. Och för det andra känns det lite läskigt att åka med lillvalpen ensam på en buss i 8 timmar. Måste iaf bestämma mig idag, hjälp mig :(

Kommentarer
Postat av: simone

vilket valde du?

2010-05-23/ 14:38:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS