Ditt bloggnamn

Crickobubben är tråkig :(

2010-05-17 / 22:52:05   Min vardag

När Christoffer kom hem från jobbet och träningen idag så satte jag igång med middagen medan han duschade. Sedan såg vi säsongsavlutningen av Ballar av stål, fick dock pausa efter ett tag för gubben somnade. Då var väl klockan runt kvart i 9 skulle jag tro, och han sover fortfarande. Väckte honom för ett tag sedan, men han tyckte inte att det var någon mening att kliva upp..

Jag kommer nog inte lyckas somna än på ett tag, och Christoffer lär ju vakna vid 3 inatt och vara pigg då. Men han får skylla sig själv :)


Såhär såg tröjorna ut som han fick av mig, har inga bättre bilder än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS