Ditt bloggnamn

Frukost

2010-05-04 / 09:30:44   Min vardag

Tjolahopp! Vaknade med tuppen idag, nästan iaf. Nångång innan halv nio iaf, och det är tidigt enligt mig. Just nu sitter vi och äter frukost vid varsin dator, inte så socialt kanske. Men mysigt ändå! Om ett tag åker Christoffer på jobbet, så då blir jag ensam. Men kan glädja mig själv med senaste avsnittet av One tree hill! Nu ska jag fortsätta med min frukost.


Älskling morgonfin i köket ^^

Min frukost! Ser inte så mumsigt ut, haha. Det är iaf äpple, banan, clementin och jordgubbar. Och en skvätt vaniljyoghurt på det :D Gottgott



Kommentarer
Postat av: simone

Fan vad gott :D

2010-05-06/ 13:34:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS