Ditt bloggnamn

Gårdagens bilder

2010-05-16 / 15:33:14   Min vardag

Det var jättemysigt ute i stugan, och grillningen blev helt perfekt. Riktigt gott var det! Jag och Christoffer satt och stekte i solen en stund också, och jävlar vad varmt det var.


Köpte mjukglass påväg till stugan

Min stekare ^^

Jag lekte med Harry :D

Hur jävla underbart ser det inte ut?

Efter maten blev det tårta, sen jävlar var man dömätt.
Det var som sagt väldigt trevligt i stugan, bortsett från att det var jävligt mycket mygg där. Räknade precis och jag har ungefär 30 myggbett på benen. Det var då vi spelade kort jag blev biten, och vi spelade knappast mer än i en timme. Så typ 30 myggbett inom loppet va en timme? Haha. Jobbigt är det hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS