Ditt bloggnamn

Hämta paket

2010-05-27 / 12:37:12   Min vardag

Godmorgon! Eller goddag kanske man säger, själv vaknade jag vid tio. Christoffer väckte mig då, och jag åt frukost och vi såg Entourage. Sedan gick han till bussen för han skulle iväg och träna.
Jag ska färga håret nu, min utväxt är inte vacker. Efter det ska jag duscha och fixa mig. Ska promenera till Mjölkudden, möta Christoffer, gå på vårdcentralen, hämta paket på Preem och gå en snabbsväng till hans mamma. Längtar nog mest till paketen om jag ska vara ärlig ^^ Det är nämligen en jacka, ett par skor och lite smink som väntar på mig. Bara hålla tummarna att allt passar, och att sminket är användningsbart. Jag har inte haft en foundation på någon vecka, och jag har väl inte världens vackraste hy direkt.

Efter vi varit hos hans mamma så ska Christoffer ta bussen till jobbet och jag ska promenera hem igen. Hem, testa jackan, testa skorna, testa sminket. Gött! Nu ska jag färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS