Ditt bloggnamn

Hemma i Luleå

2010-05-24 / 00:19:37   Min vardag

Jag valde att åka hem till Luleå så jag och Christoffer kan hämta lillkillen tillsammans. Det är ju inte bara min vovve, så jag tycker att det är mest rättvist om vi båda hämtar honom :) Men idag innan vi åkte till bussen så var vi och hälsade på valparna igen. Gud vad fina dom är, och Hugo är bedårande!

Den 11e juni åker vi tillbaka till Kramfors, så dagen därpå kan vi hämta Hugo. Jag längtar så otroligt mycket! Jag tänker på det hela tiden, planerar och längtar. Det känns helt otroligt. Även fast jag bara har träffat honom 3 gånger så har han redan vunnit mitt hjärta :') Kommer upp någon bild på honom om ett tag, möjligtvis imorgon.

Kom även ihåg att ta med mig kamerasladden hem, den som passar! Haha. Så det lär väl dyka upp lite bilder då och då, och ännu oftare då vi fått vår lilla prins. Och nu är det alltså klappat och klart att han kommer att heta Hugo.

Nu längtar jag efter att få sova i vår stora sköna säng! Efter nästan 8 timmar på en buss så blir man rätt seg. Jag kommer förhoppningsvis sova som en gud inatt. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS