Ditt bloggnamn

Hurtiga typer

2010-05-13 / 19:17:31   Min vardag

Jag fick med mig Christoffer ut på promenad, vi gick i nästan en och en halv timme och jävlar vad skönt det var. Vi gick fram och tillbaka till Storheden, och planerade att göra ett besök på Ö&B men det var ju självklart stängt. Och medan vi gick där efter gångvägen nere vid vattnet så tänkte jag att jävlar var nice, här kan jag ju gå själv sedan! Men när vi kommit halvväg hem så har jag så jävla ont i fötterna, och det visar sig att jag fått skavsår. På min fina lilla tå, och ont utav bara fan gör det. Så antingen får jag använda några andra skor, eller så får jag snurra massa papper runt den eller nåt..

En hund vill jag ha iaf, som jag kan gå med längs den trevliga grusvägen. Lillvovven och jag :) Mysigt.

Nu ska vi äta mat, tacos för ovanlighetens skull. Sedan blir det Bella&Tyra-show 21.00. Kvällens gäst är Kissie, så vi får se om hon dyker upp eller inte. Väldigt intressant ska det bli iaf ^^ Tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS