Ditt bloggnamn

Morrn!

2010-05-13 / 10:37:05   Min vardag

Har alldeles precis vaknat, och jävlar vad underbart det är. Jag älskar att vara trött och seg och veta att jag får ligga i sängen och sova precis hur länge jag vill. Underbart var ordet! Snart ska jag och min älskling äta frukost och se senaste avsnittet av Modern Family. Sedan ska jag försöka tvinga med honom ut på en promenad. Jag skymtar en sol igenom persiennerna, och jag hoppas att den är for real.

Igårkväll förresten, så såg vi på film. The invention of lying hette den. Ärligt talat så vet jag inte vad fan jag ska säga om den filmen. För det första var den sjukt orealistisk, och för det andra så förstod jag inte ens hälften av människors sätt att handla (beté sig, inte handla på Ica). Jag låg mest bara och väntade på att filmen skulle ta slut, riktigt dålig film. Nu blir det frukost med baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS