Ditt bloggnamn

Oboy med daim

2010-05-12 / 21:03:03   Min vardag

Christoffer kom precis hem efter att ha varit och handlat med en av hans kompisar. Han köpte en ny oboy som kommit ut, med daim innuti. Det är en limited edition-vara så han passade på att testa den. Så här sitter jag med en shaker fylld med oboy. Det roliga är dock att det inte smakar daim, det smakar dumle? Haha. Men chokladen som samlats nere i botten smakar daim iaf, och det är minimala daimbitar i den. Kul med förändringar iaf!
Dock förstår jag inte det här med limited edition-grejen. Om man nu gillar varan, ska man behöva köpa hem hela butiken då för att få del av den under en längre tid? Eller så kanske dom bara skriver så för att fler ska köpa den, fast i själva verket så kommer den att finnas på hyllan lika länge som alla andra varor. Äh, jag vet inte ens varför jag spekulerar kring det, jag bryr mig inte ens. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS