Ditt bloggnamn

Trevlig morgon!

2010-05-18 / 13:32:25   Min vardag

Tjenixen. Jag somnade om igen, och sov nästan fram till 12. Skönt var det iaf! Jag har precis sorterat all tvätt och lagt i dom fina blåa ikeapåsarna! Väldigt nöjd. 17.00 ska jag bege mig till tvättstugan, jag ska tvätta allt helt själv! Känner mig fruktansvärt duktig, för några månader sedan visste jag inte ens var man satte tvättmedlet och sköljmedlet. Det ni!

Christoffer jobbar delat pass idag. Han klev upp vid 7, jobbade till 12 och sedan har han tränat. Han kommer väl hem om ett tag, och sedan börjar han jobba kl 18 igen. Så då blir jag ensam hela kvällen. Men jag ska ju tvätta, så jag har något att göra.

Haha, jag sitter här med två ägg, ett saltkar och ett glas cola. Riktigt stiligt.



Så ser min trevliga frukost ut.


Och här är lite tvätt som jag sorterade tidigare. Intresseklubben antecknar.
Fan vad dryg jag är, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS