Ditt bloggnamn

Beställt nya skor

2010-10-05 / 18:50:49   Kläder & annat tjaffs

Trots att jag alltid sagt att jag hatat uggs och aldrig skulle köpa mig ett par så har jag beställt hem det ändå. Känns som att man skulle behöva ett par skor som är varmare än tygskor att ha nu när det börjar bli kallt. Två par skor har jag beställt, hoppas på att dom kommer snart.
Har även varit och beställt tapeter efter att äntligen ha bestämt mig, dyrt som bara den är det också. Vi bestämde oss för att vänta med vardagsrummet och bara tapetsera köket, sovrummet och hallen till en början. Sammanlagt blev det 12 tapetrullar vilket hamnade på ca 3300kr... Så det är då fan inte billigt. Sen ska man ju ha lim och annan utrustning också, trodde faktiskt inte att det var så dyrt som det faktiskt är. Men dock valde vi easyup-tapeter, som är dyrare men mycket enklare att sätta upp. Det är nog värt det i slutändan!

Här är bilder på skorna jag beställt!




Personligen tycker jag att dom bruna var snyggast, jag har aldrig ens haft ett par bruna skor så det ska bli kul att se om jag ens passar i dom. Tycker iaf att dom var jättefina, och dom svarta köpte jag mest bara för att två är bättre än en ^^ Nu ska jag åka till Cissi, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS