Ditt bloggnamn

Ett hav av tapeter

2010-09-27 / 18:19:32   Min vardag

Jag åkte till Nordsjö Idé&Design för ett tag sedan för att låna hem kataloger med tapeter i. Och fy bubblan vad mycket det fanns, säkert 100 pärmar fyllda med olika tapeter. Fick iaf med mig fyra stycken hem som jag har kikat i nu, och det här är bland det svåraste jag gjort i mitt liv. För det första så finns det flera stycken som är fina och för det andra så har jag ju inte ens sett en tiondel av alla olika tapeter, samt så är det dyrt också.. Har iaf valt ut några som jag känner lite extra för, ska tillbaka imorgon för att hämta fler pärmar. Dom väger nämligen ca 2kg per pärm, så jag orkade inte släpa med mig fler ^^













Alla mönstrade tapeter är i första hand tänkt som fondvägg. Det här kommer ta år och dar innan man bestämmer sig. Sen har man ju en pojkvän som ska vara med och välja också ^^ Lite jobbigt att göra det på distans bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS