Ditt bloggnamn

One tree hill

2010-09-15 / 19:40:58   Min vardag

Jag har precis sett klart första avsnittet av One tree hill säsong 8. Har jag sagt att jag älskar One tree hill? Seriöst, jag gråter i stort sett till varje avsnitt, det är så förbaskat bra. Undrar om jag någonsin kommer att kunna säga att någon annan serie är så bra som One tree hill är, det kommer nog aldrig att hända. Jag kommer sitta där och se om säsong efter säsong och bara gråta och njuta ^^

Om 20 minuter börjar Idol, vilket jag också tycker är trevligt att kolla på. Efter det ska jag nog faktiskt lägga mig i sängen och göra ett försök att somna i tid så jag inte är så trött imorgon på skolan.

Läste precis att det går en våldtäktsman lös i Härnösand, där jag jobbar, så det känns lite som att jag stannar hemma ett tag tills jag vet att han är fast. Polisen har varnat om att man inte ska vara ute när det är mörkt, och det lyder jag mer än gärna. Har varit nog läskigt att gå till och från jobbet ifrån busstationen, och nu känns det genast värre. Och att dom vet att det finns en, betyder ju inte att det inte finns fler, vilket det med största säkerhet gör. Jag tycker inte att man ska behöva vara rädd och känna sig osäker när man ska till eller från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS