Ditt bloggnamn

Piteå & tatuering

2010-04-22 / 23:48:10   Min kärlek

Jag och Christoffer var som sagt i Piteå i tisdags, för att Cricko skulle tatuera sig. Det var lite smådrygt att sitta där i flera timmar. Men det är mycket grymmare att se steg för steg hur tatueringar utvecklas, än att se den färdiga "produkten" först. Trots timmarna vi var där så blev det inte klart, men det ser riktigt bra ut. Och när hela armen är klar kommer jag nog äta upp honom.

Vi började dagen med att kliva upp för tidigt, sedan åkte vi till busstationen och chillade en stund.


Jag köpte en Calippo, och Christoffer ville vara rolig.. Haha


Christoffer lånade mina Kittystrumpor av någon anledning, lite gay kanske.


Motivet till tatueringen


In action ^^




Efter första sittningen ser det ut såhär. Och ja, det är en tallrik och ett glas på golvet, håll käften.

To be continued :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS