Ditt bloggnamn

På skolan

2010-08-24 / 13:13:44   Min vardag

Just nu sitter jag på skolan inne i en av medias datasalar, lite skillnad på datorerna här jämfört med i skolans andra datasalar. Är faktiskt helt lost just nu, har aldrig använt en Mac förut så det känns lite udda. En sån här dator skulle man ha alltså, men det kostar ju en del.

Jag sitter och skriver någon form av artikel utifrån en intervju jag gjorde med en en tjej i klassen. Vi blev indelade, två och två och fick som uppgift att intervjua varandra och sedan skriva en artikel om varann. Är så gott som klar nu, för jag har typ ingenting att skriva, men vi skulle få hålla på till 14 så det är ju en stund kvar. Sedan ska jag hem, kolla om mitt pass som Christoffer skickat har kommit, och isåfall ska jag åka och hämta ut ett paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS