Ditt bloggnamn

12/1

2010-02-12 / 18:47:02   Min vardag

Jävlar var dagarna försvinner fort, ändå känns det som att jag inte hinner med någon vettigt. Men igår var jag faktiskt duktig, trots att jag spelade The Sims 3 typ hela dagen :$ Men mellan kl 21 och 01 så hade vi tid i tvättstugan, och jag tycker att jag var duktigt :D Har inte en blekaste aning om hur man tvättar, men jag fick lägga i tvättmedel och sköljmedel och sedan trycka på startknappen! Haha :)

Idag åkte vi och handlade med Christoffers mamma och pappa, och jag hittade äntligen en nagelbandsskärare! (<3) Har letat i varje butik jag varit inne i, och idag hittade jag en. Dock kunde man inte köpa den enskilt, utan det var ett "nagelset" med nagelklippare, 2 nagelfilar och nagelbandsskäraren :) Köpte även en blonderingsfärg, eller blekning kanske man kallar det. Köpte även en Hello Kitty tidning, töntig som jag är. Men jag gillar affischerna och det följde med ett jättefint mobilsmycke :( Självklart köpte vi mat och annat nödvändigt också.
När vi var påväg ut ifrån Ica Maxi så var det ett litet "stånd", om man nu kan kalla det så, som stod och sålde massa halsband. Och när vi gick förbi där så skymtade mina ögon ett Hello Kitty-halsband som bara kostade 20kr. Jag sa till Christoffer samtidigt som vi var påväg ut: Ett kittyhalsband för 20kr..
Han: Vill du ha det?
Jag: Jaa..
Han: Vill du?
Jag: JA!
Han: Vänta.

Sedan sprang han tillbaka och köpte det till mig :) Söt! Och halsbandet var jättefint.

När vi kom hem igen så gjorde Christoffer varma mackor i ugnen för vi hade inte hunnit äta frukost innan vi åkte. Så vi såg film, och åt "frukost" på sängen (som alltid). Nu ligger sötnosen och sover, jag sov en stund också men nu är jag vaken.. "No shit"

Om 2 dagar är det Alla hjärtans dag! Jag och Christoffer ska då hem till hans föräldrar och äta middag, sedan ska vi gå på bio. Ska se Snabba Cash, sen får vi se vad som händer efter det. Hur som helst så ser jag fram emot det.

Nu tänker jag inte skriva mer, för jag börjar bli rätt dryg. Ska nog gå och färga håret nu, eller spela Sims..
Hej :D

Saknar min prinsessa lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS