Ditt bloggnamn

14/2 - alla hjärtans dag

2010-02-14 / 11:42:37   Min kärlek

Godmorgon. Jag är vaken, och har varit det i en timma! Tjohej. Vi lyckades göra middag vid 9 igår, och jag la mig vid ett. Har dock sovit sjukt dåligt inatt, så jag lär väl snart somna igen. Ligger i sängen med laptopen äter frukost :) Sedan ska vi till Christoffers föräldrar och äta middag, och sedan bio. Skulle egentligen se Snabba Cash men den gick inte den tiden vi ville, så vi ska se Farsan istället. Och inte gråter jag över det, för jag tror att Farsan kommer vara jävligt rolig :)


Jag fick ett fint chokladhjärta av Christoffer imorse, sötnos.

Vi hann dock äta några innan jag tog bilden, och goda var dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS