Ditt bloggnamn

14/2 - uppdatering

2010-02-14 / 23:59:40   Min vardag

Då var man hemma hos Christoffer igen :) Var bestämt att vi skulle gå härifrån runt kl 15, men så blev det inte. Slutade med att vi (iaf jag) stressade sönder och tog bussen för att hinna dit innan kl 17. När vi kom dit så chillade vi framför tv:n en stund, och sedan kom också Christoffers bror med sin flickvän och deras dotter :) Sedan åt vi god mat, och lite efterrätt på det. Sedan kollade vi på tv igen tills vi skulle gå till bussen för att åka till stan.

Vi stod och köade en bra stund innan vi kom in i biosalen, men det var väl bara bra antar jag, slapp se all tråkig reklam innan filmen. Har hört från några att filmen, Farsan, inte är så bra osv. Men jag håller nog inte med ^^ Jag tycker att filmen var helt ok. Den var både rolig, och gav mig en liten tår i ögat :)

Efter bion så fick vi skjuts hem av en kompis till Christoffer. När vi kom hem så plockade vi undan lite och renbäddade. Just nu håller jag på att försöka installera The Sims 3 Destination Världen, men jag är inte så skillad. Christoffer ligger i sängen och kollar på en serie.

Imorgon blir jag ensam hela dagen, för Christoffer ska jobba. Så jag lär agera städtant och förmodligen spela en jävla massa Sims :D Men nu ska jag fortsätta installera och se om jag lyckas, om inte så hoppas jag att Christoffer kan slita sig ifrån serien och hjälpa mig. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS