Ditt bloggnamn

16/2 - uppdatering 2

2010-02-16 / 22:20:26   Min vardag

Jag är igång med bloggningen idag märker jag! När Christoffer kom hem så färgade jag hans hår, och sedan började vi med maten. Det blev faktiskt riktigt gott. Under tiden att vi åt så kollade vi senaste avsnittet av One Tree Hill, och jag är fortfarande arg :p Fyfan vad irriterad man blir. Längtar som fan efter nästa avsnitt för att se hur det går, och om det är som man tror.

Försökte även att få i mig en semla efter vi ätit, men jag lyckades väl inte så jättebra. Och jag tyckte typ inte ens att det var gott. Inte så gott som jag minns att det var iaf.

Just nu ligger Christoffer och sover, och snarkar som fan. Trots att jag sa till honom innan han somnade att han skulle installera Sims, och som svar fick jag "Ja, jag ska bara diska. Jag kommer inte somna" ... Tjena! Han sa till och med när vi stod och lagade mat att han lovade och svor på sitt liv att han skulle installera det idag, även om det betyder att han måste sitta uppe hela natten. Haha, vi får se hur det blir med det.

"Två goda semlor".. Spyr lite när jag ser bilden, är fortfarande asmätt.


Jag har pyntat lite i Christoffers lägenhet, bara för att jag är så bäst :)

Självklart ska man ha Hello Kitty på kylskåpet!

Närmare bild på smålapparna som sitter på kylskåpet. Lite söt är jag faktiskt (:

Och en Kittybild på dörren till köket :) Dock har Christoffer hängt sin blöta handduk över den nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS