Ditt bloggnamn

16/2 - uppdatering

2010-02-16 / 17:09:58   Min vardag

Idag har jag varit duktig! Jag har diskat, dammsugit, skurat golven, torkat av allt som tar åt sig damm osv. Riktigt stolt över mig själv. Blev klar för ett tag sedan, och efter jag var klar så tog jag en dusch. Nu sitter jag här och väntar på att Christoffer ska komma hem. Han lär komma in genom dörren vilken sekund som helst :)

Vi ska äta tacotårta idag, har inte en aning om vad det är men det var Christoffer som bestämde det :p Så vi får se vad som hamnar på tallriken. Och jag hoppas att han installerar Sims + tilläggen idag så jag har något att göra imorgon eftersom att han ska jobba stängning :/ Eftersom att allt är städat och klart nu så har jag ingenting att göra imorn förutom att sitta vid datorn.

Nu kom han hem, med semlor :D

Kommentarer
Postat av: BIATCH

mer bilder och mindre text darling, ;)



btw, bor han ensam eller hos sina föräldrar?

2010-02-16/ 18:20:32
URL: http://inoffensive.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har massa bilder att ladda upp, men Christoffer har ingen program man kan redigera bilderna i så jag vill typ inte ;p



han bor ensam :)

2010-02-16/ 21:53:30
URL: http://sskl.blogg.se/
Postat av: BIATCH

ett tips till.. när du svarar på kommentarer, gå in på personens blogg och skriv "SV:" i första inlägger och kommentera ;) du får bra många fler besökare och folk läser ditt svar. ingen orkar gå in och kolla igen på samma blogg för och se om det blivit besvarat. :p



hoppas du blev nöjd med designen, tänkte direkt på dig när jag såg den :D

2010-02-17/ 00:08:40
URL: http://inoffensive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS