Ditt bloggnamn

16/2

2010-02-16 / 12:02:05   Min vardag

Blogg.se låg nere igår på kvällen av någon anledning, jag som tänkte vara duktig att uppdatera ännu en gång igår kväll innan jag skulle sova. Blev lite frustrerad, och känner inte alls för att skriva det jag tänkte skriva igår i det här inlägget. Det hör inte hit :p

Idag vaknade jag vid 7 för att Christoffers väckarklocka ringde då. Låg i sängen och tittade på när Christoffer sprang runt och klädde på sig, packade, borstade tänderna och alla såna grejer. Sedan gick han till bussen, och jag fick ingen kram och ingen puss :( Så jag kunde inte somna om förrän 8-halv9 igen. Men huvudsaken är väl att jag lyckades tillslut. Sov till 11.30 typ, så jag har inte varit vaken så länge. Är snorig och täppt i näsan, och har ont i halsen på det. Har iaf tagit ett glas cola, slagit igång musik och ska ta en snus nu.

Eftersom att Christoffer jobbar så är jag ensam idag, till 17 eller något sånt. Så jag ska väl försöka orka diska resten av disken och dammsuga. Skönt att jag inte mår dåligt idag iaf, har bara lite ont i huvet. Men det är ju faktiskt inte såå länge kvar tills gubben kommer hem, så han lär få hjälpa till. Jag ska ju faktiskt vara snäll och färga håret på honom ikväll, så då får han städa :)

Lär skriva mer senare ikväll, hej.

Världens bästa och godaste frukost <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi två som är helt åt helvete täppt i näsjäveln! Och halsen har ett eget rivjärn. Wiiiiho!

2010-02-16/ 12:12:47
URL: http://mariahsway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är drygt som fan :p

2010-02-16/ 13:40:17
URL: http://sskl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS