Ditt bloggnamn

17/2 - namnsdag :)

2010-02-17 / 10:52:54   Min vardag

Ja, idag har jag faktiskt namnsdag! Och eftersom att Christoffer inte installerade The Sims 3 igår så har han gjort det nu imorse. Det är The Sims 3 Destination Världen och The Sims 3 Lyx & Design! Nu är det nästan så att jag längtar tills Christoffer åker till jobbet så jag får spela ;)

Just nu ligger jag i sängen med laptopen, och Christoffer sitter och ser serier på sin dator. Om ett tag lär vi väl ta och göra frukost, eftersom att Christoffer ska åka på jobbet om ett tag. Jag blir ensam till typ 23 ikväll :/ Kommer vara rädd. Tur att jag har Sims iaf.

The Sims 3 Lyx & Design Prylpaket
  • Ge dina simmars sovrum, vardagsrum, badrum, kontor och lya en läcker, exklusiv teknikinspirerad look.
  • Uppgradera dina simmars garderob med radikala plagg, skräddarsydda kostymer och sofistikerade ytterkläder.
  • Förvandla dina simmars hem till toppmoderna utrymmen med modernt inspirerade möbler, eklektisk konst och modern design.
  • Ge dina simmar eftertraktad elektronik som högteknologiska, ultra-slimmade TV-apparater, TV-spel, stereoanläggningar, med mera.
  • Som speciell present för att fira 10-årsjubileet innehåller detta paket tre mycket eftertraktade föremål från spelen The Sims och The Sims 2: den hjärtformade vibrerande sängen, elgitarren och akvariet.


  • The Sims 3 Destination Världen

    • Anta utmaningar, hitta skatter och ta reda på vad som gömmer sig i de djupa grottorna.
    • Utforska berömda landmärken i Kina, Egypten och Frankrike
    • Lär din simmar nya färdigheter som exempelvis fotografering och ta del av nya möjligheter.
    • Träffa nya simmar från exotiska platser och dela deras kultur.
    • Designa dina simmars hem i ny stil med prylar de tagit med från sina äventyrsresor.
    Nu är jag riktigt sugen på att spela!

    Kommentarer
    Postat av: Christoffer

    Grattis på namnsdagen pullan <3

    2010-02-17/ 10:57:13

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?
    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
     RSS